söndag, oktober 21, 2012

Förhandsvisningen av Tingeling

Vi hade en jättebra dag igår med förhandsvisningen av Tingeling- vingarnas hemlighet. Det var förväntansfulla barn i kön till biograf Park. Vi blev insläppta och möttes av ett bord dukat med dricka sponsrat av Axfood. Vi gick sedan en trappa upp och möttes av Ekoleko som hade en tävling där man fick gissa antal “små korvar”, Play Mais i en burk. Ekoleko säljer giftfria leksaker och de här små korvarna ser nästan ut som majskrokar i olika färger och de kan byggas ihop till figurer med hjälp av lite vatten. I tävlingen va vinsten biljetter till Disney on Ice. Efter det gick vi in i biosalongen och tog våra platser och möttes av en varsin chipspåse sponsrat av Garant. Jag gillade dem, det va en smak av havssalt och den andra va gräddfil och ramslök. Sedan ställde vi oss i kön till ansiktsmålning, tjejerna som målade va proffsiga och det gick fort fram i kön. De som målade ansikten på barnen kom från Elin Entertainment. Tjejerna blev så himla fina i sina ansikten. Efter det var det dags för toabesök och sedan väntan till bion började. Strax innan starten av filmen kom Madeleine från Mgroup Pr och event in på scenen och delade ut lite priser. Mamma hade sådan tur att vinna en Tingeling-goodiebag och biljetter till Disney on Ice!

Filmen va fantastisk, jag älskade den och alla fina sånger. Inez har lite svårt för tecknat och hängde inte med så jättebra men hon satt ändå stilla och väntade tålmodigt på filmens slut. Angelica som är några år äldre tittade och gillade filmen. Nu ska jag gnälla också! För jag blir så trött på de som tar med barn på film som inte kan respektera att besökarna vill ha tyst och lugnt när man ser film! Nån lät sin unge springa på scenen framför biodukten fram och tillbaka! Jag hade tagit ut min unge på en gång! Sedan lät det barnskrik lite här och där…. Suck. En sak till, när filmen va slut va det dags att städa upp efter oss och lämna våra biostolar. Hela golvet va fyllt till bredden av chips och trasiga påsar och annat skräp! Jag skämdes å deras vägar hur de lämnat det efter sig! När vi blir bjudna på det här fina som Medeleine från Mgroup Pr och event anordnar med alla inblandade företag så visa tacksamhet genom att ändå plocka upp lite skräp. Fy så trist!!!!

Här kommer lite bilder och ett stort tack till Disney och Mgroup Pr och event!

tingeling (3)tingeling (4)tingeling (5)

tingeling (6)tingeling (7)tingeling (8)

tingeling (10)tingeling (11)tingeling (12)

tingeling (15)tingeling (16)tingeling (21)

tingeling (17)

tingeling (1)tingeling (26)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin