måndag, oktober 15, 2012

Godmorgon måndag

Idag blir det jobb 8.30-14.30. Skönt att kunna välja sina tider själv :-) hade kunnat jobba längre men Johan åker på konferens Imorn och jag vill fixa med tvätt och ha mig ikväll så det är ordning när han åker. Tänkte hämta barnen tidigt och hinna med en fika med Vivi. Just nu jobbar jag mycket, jag har inte all litteratur hemma så är en bok jag inte kan läsa och resten har jag läst igenom men ska lika igenom det ikväll och Imorn ses vi i studiegruppen och går igenom det sista inför seminariet på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin