torsdag, oktober 25, 2012

Godmorgon torsdag

Veckan har gått riktigt fort! Idag har Max lovat att vara en trevlig kille på förskolan och inte ta saker från kompisarna ;-) ha säger "aaa Emma arg, aaaa Mona arg" jag sa att ja Max fröken Mia blev ju oxå arg "mmmm Mia osså arg" den lilla krabaten, vad ska det bli av han? Är på väg till Nacka för lite skola och ska ner och köpa strumpor på rasten och se om jag hittar något mer roligt. Jag har min nya bh på mig idag som jag fick med mig hem från gårdagens event, nu ska få se bilder på sakerna jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin