lördag, oktober 13, 2012

Hälsa på Skrubber!

Ska du på Underbara Barn i helgen? Jag tänkte besöka dem på söndag med Johan och Inez, hoppas på att mormor tar Max så vi får lite tid för bara Inez. Jag är fortfarande sur över att jag missade bloggfrukosten på mässan och de härliga goodiebagsen som delades ut, men hej vad gör det när man har kontakt med så härliga människor som Susanne på Skrubber?

Jag kommer styra min kos direkt till Jollyrooms monter och hälsa på Susanne som är grundaren till Skrubber vilka jag skrivit om tidigare. Du kan hjälpa till att rösta på Skrubber då de är nominerade på årets nyhet 2012, kika in HÄR Jag fick ett så fint mail av Susanne och lite av mailet delar jag med mig av till er:

Du peppade mig utan att veta vem jag var, bara för att du gillar folk med ideer, utan att i första hand tänka på vad det kunde ge dig, du reagerar och agerar. Min grundtanke när jag arbetade som mäklare var alltid att jag skulle uppmärksamma alla oavsett, att ge alla samma service osv. Främsta anledningen var väl att jag tror på att alla människor ska behandlas lika, men det man också lär sig med tiden är att om du gör nåt för Kalle så berättar han det för Nisse som är svåger med Hugo som är exakt den person du behöver. Du har det här i dig och du har lyckats med din blogg. Jag vill egentligen bara att du ska ha det i ryggen när du gör saker, du har det där lilla extra, glöm aldrig det!

Tänk på det du med, det du säger till A berättar A för B som berättar för C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin