fredag, oktober 12, 2012

Hej :-)

Tänkte bara säga hej till er som kikar in ibland. Har jobbat idag och sedan haft tacomys, vi har hämtat bilen också då den va på service. Blir att lämna den nästa fredag igen då de inte hade en del hemma som vi behövde. Har läst lite litteratur och sedan sett på film. Är sjukt trött och har en förkylning på ingång. Har inga nya bilder att visa er så ni får se "pesten i Gamla stan". Och just det, dyker nog upp på underbara barn på söndag, ni som är där kolla in skrubber som visar sin produkt i Jollyrooms monter!!! Det ska jag göra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin