tisdag, oktober 23, 2012

Hemmadag

Idag har jag en hemmadag, skönt då det varit mycket senaste tiden pga tentan och extrajobb. Nu är det lite lugnare och jag har inte blivit uppringd av någon förskola på två dagar….! Känns ju sådär, jobbar ju gärna. Men idag har jag läst två kapitel i en bok samt skrivit anteckningar. Jag har även en väns dotter här som har feber och jag har tagit en promenad med Messi, dammsugit samt torkat golv och vikt tvätt + burit in i garderoberna. Känns väldigt bra! Imorgon kväll väntar ett event och det ska bli kul att komma iväg på det, annars är det en hemma dag även imorn om jag inte blir inringd på jobb. Nä ska förbereda mat nu, om det blir lyckat visar jag här i bloggen vad jag hittade på =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin