onsdag, oktober 24, 2012

Känns så skönt!

Ja det är oerhört bra med en förskola till barnen där jag känner mig trygg! Jag tycker det är jobbigt att lämna det bästa jag har men nu har vi verkligen hamnat rätt! Personalen är så bra! Vi fick idag frågan om Max slåss hemma... Och ja det händer tyvärr. Idag slog han till en kompis som han sedan puttade då han inte fick ta leksaken från han. Känns så skönt att personalen berättar för oss och tillsammans kan vi jobba med det här. Inez kon hem med en fin skål hon gjort av lera som hon vill ha godis i på lördag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin