lördag, oktober 27, 2012

Max… lilla Max…

Igår tog Max sönder mina glasögon, han klättrade upp på köksön och liksom undersökte dem lite. Han höll dem sedan i två delar och sa “oj då…”

Idag bytte jag blöja på han, går ut och lägger blöjan i påsen utanför dörren. Kommer tillbaka och Max säger “tappa kaffe…” Mmm jo hej, han har hällt ut hela min kaffekopp över vita soffan….. Jag är inte lycklig på Max just nu, han sitter i vagnen ser på Bamse och Inez försöker få han att bli glad igen… Max, lilla Max vad ska det bli av dig? Efter kaffe-incidenten fick han sitta i trappan och där satt han ett bra tag helt stilla…

Max ropar att han vill se Emil… Nooooo du får INTE se Emil, du får se Bamse!

Här låg han i magen, vi ovetandes om vad som komma skall… haha

38693_453243721065_8078539_n[1]

8 kommentarer:

  1. JAAA...visst är det roligt med barn. Och sen när de blir vuxna då sitter man och minns och skrattar åt alla incidenter som varit...Själv har jag hållit på med ungar sen jag var 17 och nu är jag 60(snart)och håller på än, 6 barnbarn och har ibland uppdrag som kontaktfamilj, och tidigare varit familjehem i nästan 12 år....Barn är livet!! Såp njuuuut! Incidenter som händer får man ju alldeles gratis!!! hihihi....

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha OMG, ja du vi kommer nog ha mkt roligt åt Max... om ett par år haha

      Radera
  2. Hoppas inte soffan tog rent för mycket styrk utan går och rädda :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. gick tyvärr inte bort men kunde dölja det med en filt och det är på sidan som tur är =)

      Radera
  3. Du ska se att det blir något stort av denna grabben ;-)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin