söndag, oktober 14, 2012

Nova Star till barnen

Idag rusade jag till Nova Stars monter på Underbara barn på en gång när de öppnat. Hittade fina kläder till båda och de blev mina för bara 500;- så jag är mer än nöjd! Tror de får inviga sina nya kläder redan imorgon på förskolan. Nova Star på facebook hittar du här och jag hoppas de kör en liten tävling snart =)

Max fick byxor i snygg grön militärfärg, gick inte att fota och få med färgen. Han fick den här snygga tröjan också.

nova star byxanova star max

Inez fick den här fina tröjan!

nova star Inez

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin