söndag, oktober 28, 2012

Sephora i Täby centrum

Nu har äntligen Sephora öppnat i Täby!

Jag va inte på öppningsdagen men jag va där i lördags med mamma, och OJ vad mycket fint det fanns! Jag köpte en ny mascara som va grymt bra, från Sephoras egna märka samt en ögonskugga från deras märke. Ögonskuggan gick i svart, grå silver med glitter i alla och de va så fina! Jag kommer garanterat köpa fler ögonskuggor! Inez fick tre små “badbomber” i storlek som diskmaskinstabletter, de va inslagna i fina papper och kostade 10:- styck.Hon valde en rosa, en lila och en turkos. Idag använde hon den rosa när hon badade med lillebror och det luktade ljuvligt! Perfekt julklapp till småtjejer och andra som älskar att bada. Personalen av jättetrevlig och det var roligt att se flera killar som arbetade i butiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin