fredag, oktober 26, 2012

Skoinköp och trasiga glasögon

Efter jobb och förskola åkte vi iväg och köpte skor till barnen, Inez fick en grövre sko samt vinterskor och Max fick ett par som va tokstora. Han vägrade testa i affären, bara gap och skrik. Tog en sko och chansade, han testade hemma och de va jättestor så får lämna tillbaka imorgon. Inez träffade en kompis från förskolan som hon hängde med ett tag i affären och sedan sällskapade vi till Max och käkade middag ihop. Fick även höra att alla barn på Inez avdelning va bjudna på ett kalas men inbjudan hade kommit bort för flera barn, jag ringde mamman och Inez är välkommen dit på söndag 14-16 =) Max tog sönder mina glasögon i morse, så Johan lämnade in dem på lagning. Lite småjobbigt då jag alltid tar av mig linserna på eftermiddagen då jag får så torra ögon och ser suddigt i linser på kvällen…

I morgon ska Johan hjälpa sin bror att flytta så jag tänkte ta med barnen till centrum och möta upp mamma. Ska handla födelsedagspresent till Johan sedan har jag även lite kuponger, bl.a. HM, KappAhl och Body Shop som jag funderar på att använda… =)

Såhär cool mössa fick Inez av mig häromdagen =) Vill ha en jag med haha:

548937_501479926536975_279982059_n[1]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin