måndag, oktober 15, 2012

Surt sa räven

Suck, blir så trött när man beställer kurslitteratur i god tid så är leveransen först försenad och sedan kommer mail att leverans är på väg men då är en bok restad och kommer inte än… Fick inget besked om NÄR boken kommer. Jag hade bestämt att den här gången köper jag några av böckerna då det är dubbelkurs och några böcker verkade rätt spännande och då är det ju roligt att ha dem. Blir så trött och inspirationen att plugga försvinner ju helt och hållet. Har en individuell uppgift att kika igenom ikväll som jag missat, men jag har läst allt utom den bok då som inte kommit. Det är SURT när det blir såhär ju! Stort MINUS till bokus som jag annars är oerhört nöjd med….

BOKUS?????? NEJ TACK!!!!!!

Jag har jobbat idag och jag ska jobba på onsdag vilket ska bli roligt och jag ser fram emot lönekuvertet som kommer i slutet av november då jag nu  oktober fått in en hel del extrajobb. Måste bara bli lite mer fokuserad på kvällarna till att plugga samt kanske avsätta nån timme på helgen om jag ska jobba så här mycket i veckodagarna, läser alltid lite på rasterna så det känns helt okej faktiskt. Jag blev tillfrågad om jobb på en förskola hela nästa vecka, men kan bara tisdag och onsdag då, vill inte missa seminarierna. Hoppas på att hon bokar mig de dagar jag kan.

Nä nu ska jag gå upp med tvätt i garderoberna så det är klart, imorgon åker J bort ett par dagar och jag blir ensam med odågorna =) Läs ironiskt, mina barn är ju världens sötaste såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin