torsdag, oktober 25, 2012

Tack för att jag fick komma!

Ett stort tack till Feminint.se och Mgroup Pr & Event för att jag fick komma på firandet av Feminint.se 1 år. Det bjöds på champagne och mingel, härliga dofter och så mycket fina underkläder man bara kan drömma om. Vi klämde och kände på de vackra underkläderna och ja, jag kan verkligen rekommendera er att besöka den här ljuvliga, personliga butiken fylld till bredden av vackra underkläder. När vi gick hem delades en härlig goodiebag ut och jag är mer än nöjd, bilden blev så suddig men ska skriva ner vad innehållet va:

  • Lösögonfransar från Rapunzel
  • Trosskydd, Libress
  • Flux tandskölj
  • Lyxig choklad
  • Lypsyl
  • Tandkräm SB12
  • Nötter från Garant
  • Handkräm
  • BH
  • Trosor

Ja ni förstår att jag gick därifrån med ett leende! Tack alla inblandade!

197366_501166683234966_1586993042_n[1]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin