söndag, november 11, 2012

Den där hakan…

Den här bilden är från Mgroups event Girls Night Out i fredags… Jag klippte bort min vän då hon kanske inte vill figurera i bloggen. Är rätt nöjd med bilden och älskar den blåa toppen jag fick ärva av en vän. Men har ni sett min hemska dubbelhaka!!! Här skulle lite fett kunna opereras bort för fy fan vad jag ser ut! Bjuder på bilden, är väl nån form av bearbetning att acceptera sig själv för hur man är… för någon kniv sätter jag inte i mitt ansikte och inte sprutor och grejer heller!

pure

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin