fredag, november 02, 2012

Den här halsen...

Urk har en förkylning som satt sig i stämbanden... Låter som jag är bakis typ! Jobbar idag 9-17 så får se hur bra jag kan leka med barnen idag haha. Lite kaffe sedan halstabletter :-) är så sjukt irriterad på en grej ang den där loppisen jag var delaktig i!!! Har god lust att skriva ner exakt hur dåligt den här tjejen i spetsen beter sig men med min oerhört stora respekt (?) gör att jag inte kommer länka blogg eller röja namn. Men fy fan!!! Vaddå med för egen vinning!?? Nä kläck inte ur dig vad som helst!!!! Ha en skön fredag!! Inez ska till mormor efter förskolan och vi har bara Max kvar hemma ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin