lördag, november 10, 2012

Girls Night Out- företagen

Tusen tack till Madeleine på Mgroup Pr & Event för att jag fick komma på ert härliga event Girls Night Out. Med mig tog jag min vän Vivi. Trötta men förväntansfulla åkte vi med tåget mot stan runt 19-tiden, och att komma hemifrån ett tag va riktigt skönt efter en lång vecka med mycket jobb, skola och småsura barn. Vi va framme på Pure strax innan 20 och ställde oss i kön. Vi möttes av trevliga garderobiärer och härlig stämmning. Vi kikade runt hos företagen men va inte så snabba så missade goodiebagen från Glossie Box.
Vi gick till barne där jag tog ett glas vin och Vivi en god alkoholfri drink, sedan minglade vi vidare. Vivi fick sina naglar fixade av KISS. Vi besökte Grazette som blev en stor favorit och jag är riktigt sugen på en inpackning till färgat hår som de hade, tjejen som stod vid montern hade bara 50 goodiebags att dela ut med hon gav oss ett varsitt sött lipbalm och det är grymt fint på. Självklart stannade vi  en stund hos Feminint.se som visade upp sexiga underkläder och trosor som såg sjukt sköna ut, tjejerna i montern va trevliga och roliga! Weleda fanns på plats och visade upp sina handkrämer, bland annat en nyhet för riktigt torra händer som jag blev sugen på- grymt bra när man är ute och jobbar så mycket som jag är. Andra företag vi träffade var FashionstoreonlineFair Breeze, Ett rum för smycken, Glossybox och Pleasme. Hoppas jag inte glömte något av företagen nu, det var verkligen roligt att träffa er alla!

















kom hem med en välfylld goodiebag

3 kommentarer:

  1. Jag älskar mina nya naglar :) Kommer att alltid vilja ha ett sånt kit hemma :) Synd att jag inte "vet" vem du är eftersom vi båda är från VT så kunde vi kanske åka tillsammans någon gång :)
    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är det lite tokigt allt... vi får försöka styr upp en fikadate nån dag ska ju inte va omöjligt =)

      Radera
  2. snygg färg du tog på dina naglar :D

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin