torsdag, november 01, 2012

Girls Night Out

Jag är bjuden på en tjejkväll på Pure genom Mgroup Pr & Event! Riktigt roligt ska det bli, jag tar med min vän Vivi och gör stället osäkert =) Det är många härliga företag på plats, några för mig helt nya och några välkända.

Inbjudan_GirlsNightOut

Inbjudan_GirlsNightOut

Ni har säkert märkt att bloggen får mindre och mindre tid av mig men det är saker som dessa roliga event som gör att jag fortsätter blogga. Det är en ära att bli bjuden och jag gillar verkligen att se nya företag och testa produkter och sånt. Jag hoppas blogglusten hittar tillbaka ordentligt snart…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin