lördag, november 17, 2012

Godmorgon lördag

Hej på er, härliga helgen är här! Somnade rätt tidigt igår, så skönt och välbehövligt! Var med om en så obehaglig sak när, kände mig förföljd av en man så sprang halva vägen hem. Det blev taco och tv och sängen tidigt =)
Nu på morgonen har Inez spelat spelet stavningslek, och jag blir så imponerad av hur duktig hon är på att ljuda fram orden, snart sitter det och hon tycker de är jätteroligt.
Idag ska jag träffa en kvinna och prata angående ett jobb som kan bli aktuellt på fredagarna hela våren, vore perfekt för då slipper jag ta lån även den terminen. När jag sedan går in på termin 4 lär det bli lån då vi har 5 veckors praktik... Åh vad jag längtar tills jag är färdig i skolan och kan börja praktisera min kunskap på riktigt! Vill gör så mycket saker inför kommande samlingar, sagopåsar, bokstavslekar och massor av roligt! Kanske börjar lite smått att pyssla ihop mina saker när jag hittar bra material för det... =)
Idag ska vi träffa härliga vänner också, det va ju inte igår! Hörs av senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin