torsdag, november 08, 2012

Hej hej hallå bloggen

Va ett tag sedan, minns du mig? Det är jag som kallar mig Lindisen, jag som skriver om klåfingriga barn och plugg. Jag som hatar att vika tvätt, jag som bör ägna mer tid åt litteratur och skola, jag som jobbar massa extra, jag som drömmer om ekonomisk frihet och resor... Hej är ni kvar?! Har inte haft så mycket intresse för bloggen på sista tiden men jag ska fortsätta ändå, dock mindre. Men vill samla barnens tokiga påhitt här samt mina framsteg, eller baksteg, i skolan. Känns som jag vuxit ifrån Lindisen- livet här och nu. Jag vet inte, tiden får avgöra vad det blir av bloggen. Ha en härlig torsdag på er, och tack för er tid och tack till ni som kikar in varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin