tisdag, november 27, 2012

Nackspärr

Suck kan knappt vrida på huvudet, nackspärr de luxe =/ Trots det ska jag ta mig till Ikea med en vän, ska köpa en förvaringshylla till Max samt nya glas. Skolan står rätt stilla nu då jag inte kan slutföra ett arbete innan jag har fått tag på min fältskola som inte verkar ha så mycket tid för mig just nu och tentan vill jag inte börja skriva innan vi haft tentagenomgång…

Onsdag är det skola, dans och rytmik. Hoppas nackspärren är överdå… Torsdag ska jag till ögonläkaren med Inez, och fredag blir det jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin