torsdag, november 01, 2012

Slots på nätet…?

(Sponsrat inlägg)

Har du testat att spela på nätet genom slots eller automater? Det har inte jag och jag känner inte någon jättestor dragningskraft till det. Men det finns de som använder sig av detta och då vill jag tipsa om Slotsbonus. Slotsbonus är en sida som är full av information av spel på nätet, historia och regler och det är ganska intressant att läsa om detta. Spelen finns online och du har chans att vinna en stor summa pengar, låter lockande… eller? Åldersgränsen är 18 år och det är spelautomatens slump som avgör om du vinner pengar eller inte. Symbolerna i slots tas fram av en slumpgenerator så du ska inte lita på tricks som gör att du vinner guld och gröna skogar… Du registrerar dig med en insättning och du får ofta en völkomstbonus när du registrerar dig. Hos de flesta är det 100% av insatsen men en del betalar ut 2-300%.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin