torsdag, november 15, 2012

Tidig morgon

Åker in tidigare till skolan idag för att gå genom lite inför dagens redovisning. Är nästan 30 minuter tidigare ute och det känns! Mörkt och tyst. Så skönt att snön inte kommit än!!! Jag jublar över varje snöfri dag för snart är vi där med snövallar, iskyla och allt... Lite har hänt för mig med jobb nu så måste planeras. Den förskola jag varor på varje fredag en tid nu behöver mig inte efter jul, lite trist då jag lärt känna både barn och föräldrar nu. Men så är set som student, då slussas man runt för att få sin ekonomi att gå ihop. Ska genom en vän ringa på ett jobb idag, personlig assistent på fredagar. Det kan ju vara något... Vi får se vad som sägs idag när jag tar mig tid att ringa...

1 kommentar:

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin