söndag, januari 20, 2013

Ännu en skymt från köket

Vi köpte en hylla till köket igår, tanken va att ha den på en annan plats men då gick det inte att dra ut nedersta lådan så vi fick tänka om. Och vi är jättenöjda! Ni ska få hela bilder från köket sedan när jag orkar, men just nu lite skymtar. Tänkte visa er före och efter-bilder oxå men om ni trycker HÄR så ser ni hur det såg ut från början.... De två undre bilderna är vårat radhus och de två övre är lägenheten vi flyttade från i juli 2011 =)


1 kommentar:

  1. Ser framemot flera bilder från köket, hyllan är toppen ;-) !

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin