fredag, januari 18, 2013

Drömmar och svinkallt

Fy fan fick gnugga ögonen rätt ordentligt när jag klev upp! Termometern visade -21!!!!!! Urk, orkar inte!!!!! Men men bara att bita ihop, det är ju ljusare ute i alla fall och snabbare än vi tror är våren här- som jag längtar!!!!

Drömde sjuka drömmar inatt, först att jag förlorade ett barn i vecka 17 sedan att grannen dog genom att nån slängde in en bomb genom deras dörr och huset brann ner. Var kommer sånna drömamr ifrån????? Jag är ju inte gravid och jag har inget otalat med nån granne.

Jaja, fick hem en side by side-kyl/frys igår som jag fyndade. Vit och i bra skick endast 5 år gammal som såldes pga renovering. Prutade ner den till 3500 istället för 4500 och på blocket ligger de på betydligt mer. Blev en liten buckla nedtill i transporten hem, men gör inte så mycket. Ska ha barnen hemma idag men ska ändå försöka tömma våran gamla kyl och lägga över i nya samt röjja tvättstugan. I tvättstugan ska vi få in gamla frysen för att ha som en extra, komemr bli kanon. Sedan ska tapet upp bakom nya kyl/frys och ja vi ska få upp överskåp tillslut =)

Ha en fin dag i kylan därute, tänd ljus och ta en kopp extra te eller kaffe. Håll er inne =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin