torsdag, januari 24, 2013

Hej på er!!!

Fy alltså vad jag inte älskar den här kylan! Är sjukt irriterad på att om man skriver på facebook om att det är kallt osv så kommer nån jäkla vinterälskare och klagar och tycker man ska flytta till varmare breddgrader! Men det är ju inte DET jag menar! Det kan väl va lite lagom, lite normal kyla. Jag tycker snön är helt okej och mysigt och allt det där men jag föredrar fem plusgrader, sol och slask på vägarna....

Behöver egentligen åka till centrum och fixa nytt körkort då det fyller 10 år nu i mars, men orka ge sig ut idag! Har skrivit upp i kalendern att jag ska åka in onsdag nästa vecka, måste kolla upp våra pass också.

Har massor av plugg nu, vi går två kurser paralellt och det är två grymt roliga kurser! Naturkunskap och estetik. Så jag kan lova att det är mycket att läsa och många examinationer. Tyvärr har jag bokat in jobb på eftermiddagen en av dagarna det är poäng så hon som har hand om tiderna ska kolla om den går att byta.... Hoppas på det. Slarvigt av mig. Annars får jag bita i det sura äpplet och få göra omtenta på det jag missar....

Funderar på att sätta en deg idag och försöka mig på att baka bröd, går oftast inte helt bra.....

Ha en toppendag på er i kylan!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin