onsdag, januari 09, 2013

Jag såg låren dansa

Mycket ska man vara med om innan ögonen hoppar ur. Jag satte på mig mina korkorta shorts, drog ner persiennen och klev upp på min crosstrainer. Där kämpar jag i 20 minuter i takten till mix megapols morgonshow och mina lår dansandes, guppandes upp och ner framför helkroppsspegeln. 20 minuter... Hade klarat mer men vill gå lugnt ut, en 30 minuters promenad väntar med hunden om ett tag ska bara... ska bara... bara försöka börja med lite skoluppgifter. Har en litteraturundersökning som väntar, älskar inte det..... Imorgon är det redovisning i skolan och efter det ska jag gå intro på en annan avdelning på äldreboendet. Riktigt roligt ska det bli! Har fått in fyra extrapass på boendet i februari, bland annat är det en lördag och en söndag cilket känns såååå bra och jag är garanterad sommarjobb, tjoooohoooo. Hon ville ha in veckor senast i mars så ska snart börja planera sommaren, tiden går tiden går tiden aldrig stilla står =)

2 kommentarer:

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin