fredag, februari 08, 2013

112 dagar kvar...

Om 112 dagar firar vi in sommaren i Alcudia/Mallorca. Vi åker hela familjen och stannar i två härliga veckor. Jag längtar som en tok och behöver en paus från vardagen. Det behöver vi hela familjen tror jag och dessutom kommer jag jobba en del i sommar så ska bli skönt att få två veckor helt för oss själva!

Sommarvärmen har kommit till Alcudia när vi åker men det är nog inte sådär överhett det kan bli så man inte kan vara på stranden typ. Vi åker 31 maj och det ska vara runt 26 grader i juni så känns rätt lagom =)

LÄNGTAR SOM EN TOK!!!

2 kommentarer:

  1. Härligt!! Jag har sammanfattat vår vecka i Alcudia om du vill läsa, vi hyrde bil en dag och det var den bästa dagen på hela resan :)
    http://nawla.wordpress.com/2011/06/06/mallorca-alcudia/

    SvaraRadera
  2. Vi var där i månadsskiftet maj/juni för snart två år sedan, kom hem på nationaldagen om jag inte minns fel.
    Trevlig resa!

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin