torsdag, februari 28, 2013

4 kilometer

Idag blev det 4,42 kilometer på ca 43 minuter, powerwalk. Tiden ska bli bättre då det fortfarande är mycket halt på sina ställen. Fick gå lugnt på vissa ställen pga halkan vilket störde mig massor!!! Men nu är jag igång, andra dagen på rad.

Imorn blir det nog ingen promenad då jag har skola hela dagen och sedan direkt till jobb och sedan upp tidigt lördag morgon för mera jobb... Men kanske blir det en sväng på skolans rast imorn... Jag får se hur dagsformen är =)

2 kommentarer:

  1. Heja dig!

    Jag ser fram emot nästa vecka när sonen är på dagis och sambon jobbar. Då kommer jag försöka ta mig ut lite, om jag inte är så trött att jag bara vill sova när Felix sover.

    Tips om det är halt är icebug skor... helt suveräna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för tipset, ska kolla in det men jag har ett hopp om att isen är borta inom närmaste dagarna... önsketänkande =)

      Radera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin