torsdag, februari 28, 2013

Dagens mat

Jag har inte problem med vikten, inte alls. Jag har problem med det som sitter runt om... Jag har absolut inte någon karaktär att springa på gymm var och varannan dag, inte ekonomi till det heller.... Jag satsar på hemmaträning i form av promenader, har lätta hantlar jag ännu inte invigt och vi har en crosstrainer som samlar damm, har även pilatesboll, yogamatta (och kan en hel del yoga-grunder) men jag har fan ingen motivation eller ork!!! Men, nu är promenaderna regelbundna, eller ja två dagar i rad har jag fått till det... =)

Idag fick jag i mig frukost också! Det blev en macka med skivat ägg och vaniljyoghurt med hemmagjord müsli som Johans bror har gjort. Grymt gott!!! Jag gillar inte sånt där annars men det här kan jag vänja mig vid och ska pröva på att göra det själv.

Till lunch ska jag äta två kokta ägg, yoghurt med müsli och en banan sedan tar jag med mig en banan in till skolan då det blir en tidig lunch idag för att hinna med tåget in.

Middag ska vi äta chicken nuggets med ris, ska göra extra med grönsaker så tar jag lite mindre ris på tallriken =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin