onsdag, februari 13, 2013

Hyrbil =)

Planeringen av vad vi ska göra på Mallorca i två veckor börjar ta form =) Ska skriva ner lite sedan vad vi måste uppleva. Vi har bokat en hyrbil i några dagar för att kunna uppleva mer av ön. Vi komemr bland annat ta oss ner mot palma och se staden samt besöka min vän Petra och hennes familj. Vore spännande att se hur svenska skolan (förskolan) ser ut och hur de jobbar, samt uppleva stränder vi inte visste fanns. Petra sa även att kändisarna har ett speciellt ställe dit man kan åka med bil samt att vi kan besöka gamla staden, bergen och massor av annat samt ett outletområde!!!!! Helt plötsligt kommer det gå åt massor av shoppingpengar... oooppps..... =)

Andra veckan har vi lagt till all inclusive så då blir det ett lugnare tempo på hotellområdet och stranden vid oss, kanske Petra och pojkarna hittar till oss för lite sol och bad... Ser verkligen fram emot våran semetser och det ska bli så roligt att se vad Mallorca har att erbjuda mer än sol och bad i Alcudia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin