tisdag, februari 19, 2013

Inez funderar...

Nån dag ska jag skriva ner barnens tankar på papper och samla i ett block men till dess samlar jag här i  bloggen:

Inez till pappa: Är det jobbigt att ha två barn?
Pappa: Jo ibland så...
Inez: Vill ni sälja oss då?

Svaret på den frågan blev nej såklart och en förklaring att man inte säljer sina barn osv.

Hon sa även att hon aldrig mer ska vara otrevlig... =)

------------------------------------------------------------------

Inez är påhittig och har idag gjort en saga, hon började skriva själv men sedan fick jag ta över. Sagan kom till efter en teckning, där jag ritat den snygga grodan =) Hoppas på att hon kommer hitta på fler små sagor och att hon behåller intresset för bokstäver och ord.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin