onsdag, februari 27, 2013

Powerwalk...

Tänkte ta en härlig powerwalk idag, men vet inte hur väglaget är... Hoppas det inte är så halt som det varit de senaste dagarna... Då kan jag inte gå i det tempot jag tänkt mig... Men vädret är underbart! Klockan är knappt 9 på morgonen och det ligger redan på plus-sidan!!! Har plus 1 grad ute på =) Det blir inte vinterjacka på, utan jag tar fleeeeecetröja!!!!!

När jag är tillbaka lär jag få duscha skitig hund, ta en dusch själv sedan slänga i mig lite lunch, det får bli soppa eller vaniljyoghurt med banan. Efter det väntas jobb 13-21.30. Jag hsr sedan skola på torsdag och skola fredag, jobbar sedan fredag kväll, lördag dag och söndag kväll på vårdboendet, på måndag jobbar jag med småttingarna igen och på tisdag är det nog skola.

Johan funderar på att ta med barnen till nya kulturhuset vi har här på lördag när jag jobbar, eller jag funderade det åt honom =) Inez är sugen på att gå dit och det ska vara väldigt fint med lekhörna och café.

Ha en underbar dag i solen nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin