lördag, mars 02, 2013

En kväll utan barn

Jobbhelg... Trött... Förutsättningarna kunde vara bättre....
Men...
Barnen hos mormor för att stanna över natten, jag och J drog till centrum och käkade mat och gick på bio. Grymt skönt att äta utan att stressa, äta utan att ha någon som pratar i örat oavbrutet, äta utan att två ungar tjaffsar, petar på varandras fötter, gör miner...
det är vid dessa stunder man saknar sitt kaos hemma, saknar barnens envishet och syskonbråk(kärlek) till varandra, saknar att plocka med allt som ska fixas en lördagskväll, saknar mjukisbrallor i soffan...
Men vi har haft det riktigt nice!
En bra film.
God mat.
Lugn och ro...
Men för hög volym i biosalongen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin