onsdag, mars 06, 2013

Snart promenad och hur ser veckan ut...?

Snart möter jag upp en granne för en härlig promenad i solen! Vi tar nog en lång runda, brukar bli så. Hoppas det inte är lika halt längre så man kan gå på llite...

Veckan är så som följer att jag är hemma idag och skriver på en tenta, likaså imorgon. På fredag tar jag med mig båda huliganerna till skolan då vi ska ha barn med oss och göra redovisningar för i form av små sångsamlingar. Kan ju bli väldigt spännande... Övervägde först om jag skulle ta med Max eller inte, men grejen är ju den att vi inte kan lämna han supertidigt då vi måste åka lite tidigare till skolan än  vanligt... Så han får haka på så får det bära eller brista =) Förväntningarna kan inte vara superhöga med tanke på att många studenter i klassen nu tar med sina egna barn och ja jag tror inte alla sitter superstilla och är superlydiga haha.

Sedan på fredag kväll ska jag jobba, börjar bli en tradition på fredagarna nu =) Lördag ska jag som tradition på Melodifestivalen med Carin, denna gång i Friends Arena så får vi se om vi kanske kanske kommer iväg på festligheter efter Mello... Hihi, ja vi får besked på fredag.

Söndag blir till att vila, äta taco, kanske gå till en loppis, städa, ja lite söndagsgöra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin