söndag, mars 31, 2013

Sommartid =)

Idag ställer vi fram klockan, ett sätt att komma ihåh vilket håll är att tänka; På sommaren tar vi fram utemöblerna och på vintern tar vi tillbaka dem =) Max sov äntligen rätt bra, en hel timme längre så han vaknade 7 istället för 6 (men idag blev det ju 8.....)

Johan ska hämta hem Inez idag som sov hos mormor en natt till med kusinerna, och jag och Max ska plocka lite hemma. I eftermiddag kommer barnens farmor och farfar så ska fixa något att äta såklart.

Cyklar ska rustas upp, vi har köpt nya slangar till Inez o Max cyklar, men kanske inte slang måste bytas på Max cykel, men på Inez behövs det. Vi har köpt nya stödhjul till Max så han ska få testa i år men tror inte det är hans grej. Han vill kunna på en gång, precis som storasyster.

Solen skiner och fåglarna kvittrar, men kylan håller i sig. Bläddrade tillbaka i bloggen och kollade i april förra året då det bjöds på både snö och minusgrader, så bara att hålla ut... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin