fredag, mars 01, 2013

Tomatsoppa

Dagens lunch blev Knorr´s färdiga tomatsoppa med mozarella, på tetra. Riktigt god. Till det en knäckemacka med philadelfia och kalkon. Känner mig dock inte helt nöjd... Känner mig trött i huvudet och behöver något mer så ska fundera lite, vill vräka i mig en påse chips men det ska jag inte... Jobbar ikväll och då brukar maten vara allt annat än nyttig så får passa på när jag kan att ta det lite nyttigare alternativen. Men.. är det potatis och pasta jag behöver för att bli av med trötthet och en snurrande känsla? Eller är det någon fettkälla jag måste få i mig mer av? Frukost blev en stor tallrik av vallios vaniljyoghurt såklart, den enda yoghurt jag gillar. Lite väl sockrad kanske men förbannat god! I den All-Bran-flingor, mums!

Jag hade tänkt mig en promenad nu i pausen mellan skola och jobb men då jag jobbar hela helgen behöver jag lite lugn och ro en stund så jag ska orka, så hoppar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin