onsdag, mars 27, 2013

Vi börjar bli friska!!

Här hemma har influensa med feber, snor och huvudvärk huserat hos lillebror ochh pappa, jag och Inez har klarat oss *peppar peppar*. Lillebror är hemma veckan ut sedan ledighet för påsk så först tisdag nästa vecka går han till förskolan igen. Han är extremt mammig just nu och jag får helst inte resa mig från soffan och jag får inte gå en trappa upp, då blir han gaaaalen!

Inez klädde sig till påskkärring idag och gick till förskolan med gott humör, efter ett sedvanligt utbrott såklart. Prickar på kinder och sjal på huvudet och ut i solen med allväderstället på.

Själv har jag testat mig på spiralstickning och jag tycker mig få till mönstret rätt okej... Tror det blir benvärmare men passar nog bättre som "socka utan häl", men dottern gillar inte sockor då det blir så trångt i skorna =)


1 kommentar:

  1. Snygg stickning, du är duktig du !
    Glad Påsk :-)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin