måndag, april 01, 2013

Full växel till 31 maj

Imorgon börjar två nya kurser som sträcker sig till slutet av maj/början på juni. Det är språk och matematik. Ska bli väldigt spännande, ser verkligen fram emot språk-kursen då vi ska få en inblick i hur man framför en bok för barngrupper osv.

Jag hoppas jag får in en del jobb nu i april då jag inte har så mycket till inkomst april, maj, juni sedan hoppas jag på sommarjobb.

Nu kör vi på, har haft lite ledigt en vecka nu då jag va klar med tentorna tidigt och jag har inte fått mycket jobb senaste veckorna.

Den 31 maj drar vi till Mallorca i två veckor, DÅ ska jag ha semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin