torsdag, april 18, 2013

Sömnbrist DeLuxe

 ja att man ens kan stå på sina ben, huvudet värker och tanden jag drog ut förra fredagen bidrar med en molande värk ännu. Varit själv hemma med barnen sedan i tisdags och självklart sover inte Max alls särskilt bra. Vaknar 4 ena dagen och sovmorgon till 5 andra dagen. Fick han att ligga kvar till 5.45 idag sedan gick vi upp. Inez är lite förkyld så hoppas hon slipper den här influensan många dras med och som även Max (och J) har haft.
Jag har skola idag igen och känner mig så sjukt omotiverad, lite läskigt egenligen hur det kkan gå från superkul till sjukt trist och mest plågsamt. Vi läser matematik och svenska nu, och jag lägger mest fokus på svenskan då jag ändå missar matte-tentan som är en sals, vi åkker till Mallorca ett par dagar innan den är. Omtentamen ligger först 6 augusti så hinner läsa om kvadrater och trapetzer under sommaren och J får förhöra mig =)
Väntar på schema för sommarjobbet, men verkar dra ut på tiden, vill planera in något att göra i sommar. Vill till Astrid Lindgrens värld eller Kolmården...

Skola var det ja, dags att klä på oss så vi hinner. Får lämna barnen lite tidigare så jag hinner till Nacka i rimlig tid. Bit ihop, ta lektion för llektion och försöka fokusera på litteratur och tentor som ska in... Är inte mindre än 8 inlämningar, en är avklarad om jag räknat allt rätt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin