lördag, maj 18, 2013

13 dagar kvar- Mallorca

Om 13 dagar drar vi till Mallorca, en charter bokad med Ving. Vi kommer bo på Sunwing Alcudia, ett hotell jag velat besöka länge! Första veckan har vi inte bokat mat, däremot har vi bokat en hyrbil. Vi kommer landa fredag kvällen, så lördag blir det att vila upp oss och söndagen undersöka närområdet. På måndagen till torsdagen har vi bil vilket ska bli så himla roligt! Vi ska ner till Palma och där träffa en bekant sedan vidare till henne för grill och lek. I Palma blir det lunch och shopping och bara strosa runt. Vi planerar även att besöka Palma Aquarium samt Marineland och titta på den omtalade delfinshowen. Mer att hinna med är ett besök till Valdemossa och alla fina små stränder som finns gömda på Mallorca. Vi ska även besöka Festival Park =).

När det blir fredag igen övergår vår semester till All Inclusive och då är det bara slappa en vecka innan hemresa =)
Jag komemr självklart fota och visa här i bloggen så ni andra som är intresserade av Mallorca kan ta del av våran resa =)

3 kommentarer:

  1. Ni kommer att få en toppenresa!

    SvaraRadera
  2. Låter toppen, ha en bra resa, kram

    SvaraRadera
  3. Så härligt, Mallorca är alltid sköna Mallorca ;-) På min webbsida har jag skrivit några artiklar om Mallorca. Om hotellet ni ska bo på, tips på utflykter och sevärdheter, samt om intresse att veta lite mer om hur det kan vara att bo på Mallorca med barn - också en intervju med svenska 2-barnsmamman Carina som bor i Palma.

    Mycket mer reseinspiration, med fokus på resor med barn, hittar du på "Rosita reser". Välkommen att kika in!


    Trevlig resa!
    Saludos, Rosita

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin