tisdag, maj 21, 2013

6 km

Fick till en pw på 6 km idag, men tiden kunde varit bättre med rätt kläder... Fy, bomullströja som drar åt sig svett och äckel, jag blir så att jag bara tänker på allt som irriterar. Der va dessutom kvavt och åska i luften. Jag har mobilen innaför sport-bh´n och det gör telefonen helt blöt och gosig, så snart är väl den fuktskadad. Måste skaffa en sån där fiffig sak man fäster på armen...
Jag har på appen Runkeeper varje gång jag går för att jämföra med mig själv, det gör mig mer taggad att gå snabbare nästa gång. Tyvärr har jag ofta undanflykter på kvällarna då jag är så trött, men har jag inte skola eller jobb tar jag en tur på morgonen. Måste ta mig i kragen att gå på kvällen eller kanske gå upp redan 5.50, en timme av mitt liv en morgon jag ändå skulle ha vaknat 6.15... Max vaknar ju gärna 5.30 ungefär så vad hindrar mig egentligen....

Att tänka:

  • Jag kan
  • Jag är bra
  • Jag är snabb
  • Jag orkar!
bild lånad HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin