fredag, maj 24, 2013

En timme av min dag!

Tog min dagliga promenad imorse, nja jag fuskar vissa dagar men går nästan varje dag. När jag kommer in på en sträcka som känns så trist och aldrig tar slut säger jag för mig själ ett par gånger: "En timme av min dag, En timme av min dag, En timme av min dag". 

Ja det funkar. Pepp pepp, sprang vissa små sträckor idag och är så nöjd. Avslutade med sidoplanka, planka och höftlyft, inte mer än 3*15 sek på varje än så länge.


"En timme av min dag, En timme av min dag, En timme av min dag, En timme av min dag, En timme av min dag, En timme av min dag, En timme av min dag, En timme av min dag, En timme av min dag, En timme av min dag, En timme av min dag, En timme av min dag". 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin