måndag, maj 27, 2013

Godmorgon måndag!

Hej hopp, måndag igen och ny vecka. Jag har två extra barn hemma på morgonen då förskolan håller stängt för planering. Max passar på att pocka på uppmärksamheten och spelar extra mycket apa och pajjas och gör alla möjliga konstiga saker. Tror han själv tycker han är rätt häftig... =)

Tänkte plocka fram resväskor idag och börja packa, i alla fall till barnen. Jag jobbar ikväll, sedan jobbar jag på förskolan tis, ons och tors samt att J ska iväg med jobbet tisdag till onsdag. Det är lite att stå i, behöver storstäda också. Men det löser sig, vi har ju två veckors semester att se fram emot =)

Vi hade härligt väder i lördags, men någon pool tar vi inte fram då vi åker iväg. Barnen fick nöja sig med vattenslang, balja, hinkar... Söndagens väder började strålande men mot lunchtid var det 12 grader och regn...


1 kommentar:

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin