fredag, maj 17, 2013

Utemöbler från Trademax


(Sponsrat inlägg)

I ett samarbete med Trademax skriver jag detta inlägg om deras fantastiska utemöbler. Jag behöver ha utemöbler till vårat uterum som ska målas vitt och i framtiden glasas in… Vi ska måla väggarna vita så fort ekonomin tillåter samt olja trallen mörk… Dessa möbler tycker jag skulle passaså himla bra! 
Lite annorlunda och så fina.
Kopierad text från Trademax:
TYLÖSAND matgrupp är en stilren utomhusmöbel med ett bord och två bänkar. Matgruppen har en stadig konstruktion vilket gör att den håller i många år. TYLÖSAND bänk finns att köpa separat, se under "tillbehör" till höger.”

Gillar det rustika materialet och färgen som ser lite ”sliten” ut. Tröttnar man sedan på att ha möblen i uterummet går det lika bra att ställa dem på altanen eller kanske där vi idag har en studsmatta… Min radhusträdgård skulle få ett lyft av dessa möbler.

bilder från trademax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin