måndag, juli 22, 2013

Brev till Ölands Djur och Nöjespark

Detta brev skickar jag nu till Ölands Djur o Nöjespark!!!

Hej
jag vill framföra kritik till er på Ölands djurpark.
Vid entrén tvingades vi ta upp barn ur vagn som va under en meter, det syns tydligt att barnen ej når upp till
100 cm och det värsta är ju att kassabiträdet ej tror oss.
Frågar i entrén vilka djur som finns, om ni har elefanter o noshörningar. Då ni har stora statyer på både giraffer och elefanter utanför blev vi väldigt besvikna när kassörskan irriterat svarar nej och åter nej.

Väl inne i parken kommer vi till det stackars lejon som sitter instängd i ett hus, mörka fönster in så det knappt går att se in!
Väldigt besvikna barn!!!

När det är  dags för lunch vill vi dela en pizza till våra två barn, 3 resp 6 år. Vi får höra att de ej får det då de ej får ge ut två tallrikar, PAPPERStallrikar??? Vi tvingas alltså köpa mat till två barn som knappt äter och det va inte någon billig mat och inte va det speciellt gott!
Till oss vuxna köper vi taco-buffé som va oerhört dyr och det ingår endast bubbelvatten eller lingondricka.

Vi är riktigt besvikna över besöket hos er.

När jag sedan blir spärrad att kommentera på er facebook-sida efter att ha skrivit en negativ kommentar kände jag att det räckte!!
Vi kommer absolut inte rekommendera er till våra vänner och jag kommer garanterat sprida ut detta i bloggvärlden.
vänlig men bestämt Linda Hedenberg

ps
vi fick fula klistermärken på våran bil och det va inte speciellt tydligt att man godkänner sånt vid er parkering! Skärpning!!!


1 kommentar:

  1. Men hu vilket bemötande... jag har inte varit på Öland så ej heller djurparken men skulle inte rekommendera den till någon efter att ha läst ditt inlägg!
    Kram Maya

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin