söndag, juli 14, 2013

Lite jobb sedan några dagars ledighet

Från början hade jag inte så mycket jobb bokat, men blev tillfrågad om lite fler pass. Igår va en rätt så lång dag på jobbet och många vikarier, jag är ju en av dem men men det gick bra =) Idag kör jag 13-21.30 igen och imorgon 16-21. Har lyckats få tre kvällar på rad vid rätt många tillfällen känns det som.

På tisdag åker vi m ed våra vänenr ner till Hultsfred, Småland. Vi åker tidig tisdag och direkt till Astrid Lindgrens Värld för en heldag där. På onsdagen åker vi över till Öland vilket jag verkligen ser fram emot och torsdagen är vi nog runt Vimmerbyområdet och besöker lite olika platser.

Igår hade vi nästan 30 grader varmt, idag ca 17 och regn i luften...

Ha en bra dag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin