måndag, augusti 05, 2013

Frukost på bordet

Då va det äntligen vardag igen och dags att få in barnens och vi vuxnas rutiner igen. Än är solen varm och vi har nog en härlig augusti-månad att se fram emot med sol och ljumma kvällar. Men, barnen ska i säng i rimlig tid och jobb och skola drar igång. Jag har ju jobbat typ hela sommaren, men ska bli skönt att få tentan avklarad!

inez börjar på fritids idag och är väldigt förväntansfull! Hon har valt jeans-shorts och en ny gul topp till det.

Dags att få lite frukost på bordet... Allt tar längre tid än man tror och tillslut är klockan 9 och då är vi försenade. Tänkte lämna Maxen vid 8.30 sen cykla upp med Inez.

Ha en toppenbra dag på er i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin