onsdag, augusti 28, 2013

Lite nya pengar tack!


Det får gärna bli månadsskifte igen så lite nya pengar rullar in. Den här månaden är inte rolig. Johan får nöja sig med en lagad bil och en fotbollsresa i 30-års present...                                                 Dagarna rullar på, Inez trivs i skolan och har helt plötsligt blivit så stor! Max är en känslig 3-åring med ett bus nära till hands hela tiden.                                     Jag återgår till skolan på tisdag, skönt att sätta igång igen! Termin 4 av 7.... Jag räknar ner...                                             Mina intressen just nu är att gå långa promenader och att sticka sockor :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin