onsdag, augusti 07, 2013

Mitt skåp

Har fyndat ett så fint Indiska-skåp på en köp o säljsida på fb. 200:- så va det mitt! Ska hämta hem det idag. Jag har inget skåp eller hyllor där vi har prydnader så i det här ska jag ställa små figurer jag vill ha framme. Max har ett sött troll och Inez en söt ängel de fått från farmor, de ska nog få stå i skåpet.

Jag har dåligt med väggar att sätta sånt här på, men skåpet ska få en vägg där jag just nu har en favorittavla som mamma målat, men den sätter vi på en plats där en av Inez målningar hänger och den ska få en ny plats =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin