fredag, augusti 09, 2013

Morgonblogga

Alltså, jag gav barnen ledigt idag då det va första veckan efter sommarlovet och jag tänkte de skulle få en lugn start. De har varit helt slut båda två på kvällarna och sovit längre än vad de egentligen ska på morgonen... Börjar 13 idag så ja de får va lediga och igår somnade de lite senare än "normal" tid då det är fritids och förskola. Klockan 5.50 säger Max godmorgon. Han har hunnit vända upp o ner på Inez um och nu är båda uppe och soffan är förvandlad till hästar och playmobil ligger över hela golvet...

J va ute igår och hemma runt 1-tiden inatt så jag fick snällt gå upp...

Regnet fortsätter, igår va det så mycket regn att jag trodde altantaet skulle rasa ner. Känns lugnare idag men det är disigt och regn i luften.

1 kommentar:

  1. Godmorgon. Våra är litet mer sömniga nu under Sommaren. Undrar hur de ska kunna börja gå upp i tid?

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin